Често задавани въпроси
Можете да смените паролата си като влезете в меню 'ЛИЧЕН ПРОФИЛ' → 'ПРОМЯНА/ДАННИ' → 'СМЕНИ ПАРОЛА'
Натиснете линк 'Забравена парола' и ще ви бъде изпратен имейл с линк за смяна на паролата на имейла с който сте се регистрирали.
Можете да изтриете профила си като влезете в меню 'ЛИЧЕН ПРОФИЛ' → 'ПРОМЯНА/ДАННИ', в горния десен ъгъл ще видите икона Кошче. След като натиснете бутона Кошче и потвърдите, че сте сигурни, че искате да изтриете профила си, профилът Ви ще бъде изтрит.
Можете да се регистрирате от меню 'РЕГИСТРАЦИЯ'. Трябва да попълните данните си за достъп – ‘Имейл’ и ‘Парола’ и задължителните полета ‘Име’, ‘Фамилия’, ‘Обръщение’, ‘Предпочитан град за зареждане’ и ‘Година и месец на раждане’. Формата за попълване на полето ‘Година и месец на раждане’ е гггг-мм (пример: 1990-01). Трябва да се съгласите с Общите условия и Политиката за защита на лични данни. Полето ‘Бар код №’ не е задължително, в него можете да попълните номер на карта на физически носител (пластика), ако имате такава. Ако оставите полето ‘Бар код №’ празно ще Ви бъде даден нов дигитален бар код, който не може да се издаде на физически носител (пластика). След като сте попълнили всички и натиснете бутон 'Запази', ще получите линк за потвърждение на регистрацията си на имейла с който сте се регистрирали, ако не потвърдите регистрацията си до 72 часа профилът и данните Ви ще бъдат изтрити.
След като сте се регистрирали успешно, ще получите линк за потвърждение на регистрацията си на имейла с който сте се регистрирали, ако не потвърдите регистрацията си до 72 часа профилът и данните Ви ще бъдат изтрити.
Можете да смените паролата си като влезете в меню 'ЛИЧЕН ПРОФИЛ' → 'ПРОМЯНА/ДАННИ' → 'ПРОФИЛ'.
Можете да смените паролата си като влезете в меню 'ЛИЧЕН ПРОФИЛ' → 'ПРОМЯНА/ДАННИ' → 'ПРОФИЛ'.
Можете да смените паролата си като влезете в меню 'ЛИЧЕН ПРОФИЛ' → 'ПРОМЯНА/ДАННИ' → 'ПРОФИЛ'. Ако махнете съгласието си с Политиката за защита на лични данни, профилът ви автоматично ще бъде изтрит.
Можете да смените паролата си като влезете в меню 'ЛИЧЕН ПРОФИЛ' → 'ПРОМЯНА/ДАННИ' → 'ПРОФИЛ'. Ако махнете съгласието си с Общите условия, профилът ви автоматично ще бъде изтрит.
Карта на физически носител (пластика) можете да поискате на каса на най-удобния за Вас обект. За да активирате картата трябва да я регистрирате в приложението, което може да намерите в App Store и Google play, или на www.omv.bg/bg-bg/save-and-drive.
Картата Ви ще бъде активирана до 72 часа след като потвърдите профила си през линка за потвърждение на регистрацията, който ще получите на имейла с който сте се регистрирали.
За да влезете в профила си, трябва да потвърдите регистрацията си. След като сте се регистрирали успешно, ще получите линк за потвърждение на регистрацията си на имейла с който сте се регистрирали, ако не потвърдите регистрацията си до 72 часа профилът и данните Ви ще бъдат изтрити.
Ако сте потвърдили регистрацията си, проверете дали въвеждате правилно имейла и паролата си.
Save&Drive картата става неактивна автоматично, ако не е използвана в продължение на една календарна година. За да активирате картата, регистриraйте се на www.omv.bg/save-and-drive или свалете приложението Save&Drive OMV от Google Play или AppStore.
Ако вече имате регистрация изпратете имейл до Save&Drive@omv.com или през меню Обратна връзка.