Contact
OMV сайтове
OMV сайтове
OMV Websites
OMV www.omv.com Австрия www.omv.at Чехия www.omv.cz Германия www.omv.de Унгария www.omv.hu Нова Зеландия www.omv.nz Норвегия www.omv.no Румъния www.omv.ro Сърбия www.omv.co.rs Словения www.omv.si Словакия www.omv.sk Тунис www.omv.tn Турция www.omv.com.tr United Arab Emirates www.omv.ae
OMV Gas Websites
OMV Gas www.omv-gas.com Австрия www.omv-gas.at Германия www.omv-gas.de Унгария www.omv-gas.hu Холандия www.omv-gas.nl
Borealis Website
Borealis Group www.borealisgroup.com
Затвори

OMV събуди с усмивка над 150 собственици на автомобили в снежния ден

  • Служители на OMV България почистиха от снега над 150 автомобила в три столични квартала и посрещна с изненада техните собственици
  • С OMV MaxxMotion Diesel надежден до -33 градуса, OMV спазва своето обещание да полага повече грижи
  • “We Care More” – новото послание на марката OMV доказва, че компанията предлага повече и полага повече грижи

В снежната януарска утрин, OMV България зарадва повече от 150 човека, като почисти от снега техните автомобили. На три произволни локации в София с обособен автомобилен паркинг в околоблоковите пространства, служители на компанията пристигнаха призори и почистиха от снега общо над 150 автомобила. И за да бъде изненадата пълна, собствениците на автомобили бяха посрещнати с чаша топъл чай, ваучер за безплатно гориво и много усмивки. С предлагането на висококачествени зимни горива като OMV MaxxMotion Diesel надежден до -33 градуса, компанията доказва, че умее да спазва своите обещания и по този начин, най-важните й клиенти – шофьорите на автомобили ще се чувстват сигурни на пътя и ще шофират с максимална мощност и защита при всякакви зимни условия. С новото си послание на марката “We care More”, OMV България доказва, че се стреми да предлага повече и да полага повече грижи – повече от вчера и повече отколкото самите клиенти очакват.

Грижата за автомобила през зимата чрез предлагането на висококачествени MaxxMotion горива за максимално представяне при всякакви зимни условия винаги е билa основен приоритет на OMV България. Удоволствието от шофирането обаче почти винаги е предшествано от неприятния момент на почистване на автомобила и пространството около него от натрупалия сняг. Тази зима OMV България успя да докаже, че грижата за клиентите е също толкова важна, колкото и грижата за самия автомобил. Като част от философията „We Care More”, OMV реши да спести време в забързаната сутрин и подсигури комфорта на собствениците на над 150 автомобила на три произволно избрани околоблокови пространства, обособени като паркинги. За тази цел, служители на компанията пристигнаха в ранните часове на утрото и почистиха от снега спрелите автомобили. В допълнение на изненадата, шофьорите бяха посрещнати от чаша ароматен чай и ваучер за безплатно гориво.

„Събудих се както обикновено малко по-рано, за да разходя кучето и когато погледнах през прозореца, първото, което си помислих беше: „О, не, трябва да побързам да изчистя колата от снега без да закъснея за работа“. Вече се бях настроил негативно, когато отворих входната врата на блока и видях цялата улица почистена, а служителите на OMV ме посрещнаха с чаша чай и с думите „тази сутрин снегът е ваш приятел, разходете се спокойно“. Не съм получавал по-приятна изненада досега“, сподели Борислав Илиев, жител на столичния квартал „ Младост 1“.

„За нас от OMV България клиентът е в основата на всичко, което правим. С предлагането на висококачествени зимни горива като MaxxMotion Diesel надежден до -33 градуса, ние доказваме, че даваме всичко от себе си, за да направим живота на най-важните ни клиенти – шофьорите по-лек и сигурен. Всички наши активности в търговията на дребно засвидетелстват нашето ново послание „We Care More”, което беше представено в началото на 2016 г. и цели да доразвие добавената стойност на марката OMV. Удивително е как все повече служители на бензиностанции и партньори се присъединяват доброволно към нашите активности и се превръщат в посланици на идеята „We Care More” “, каза Петър Величков, управител на OMV България.

С полагането на допълнителни усилия и внимание към нуждите на клиента, компанията показва, че малките неща – като усмивка в дъждовен ден или повече време за себе си - са онези, които имат най-голямо значение. Заедно с предлагането на висококачествени продукти и услуги както за автомобила, така и за хората, които го управляват, OMV дава своето обещание за повече – повече от вчера и повече от очакваното. Първокласно обслужване, придружено със специално отношение и грижа за онова, което е истински важно – това превръща бензиностанции OMV в предпочитано място за спиране по време на пътуване или за среща в града.  

* We Care More е философия, поставяща клиента в основата на всички дейности, свързани с търговията на дребно на OMV. Това е начинът на компанията да покаже, че не само се стреми да предлага повече, но и да полага повече грижи – повече от вчера и по-важното, повече отколкото самите клиенти очакват. Клиентите са в основата на всичко, което компанията прави. We Care More за OMV означава, че предоставяйки висококачествени продукти и услуги, клиентите ще се почувстват обгрижени и ще открият точно това, което е важно за тях. 

Допълнителна информация:

OMV – публична компания с ограничена отговорност
С консолидирани приходи от 23 милиарда евро и персонал от 24,100 души през 2015 г., OMV Aktiengesellschaft е една от най-големите индустриални компании на борсата в Австрия. В сектор Проучване и Добив, OMV се фокусира върху три ключови региона – Централна и Източна Европа (Румъния, Австрия), Северно море, както и Близкия Изток и Африка – и избрани разработваеми зони. Дневното производство през 2015 г. е приблизително 303,000 нефтени барела. В сектор Рафиниране и Маркетинг, OMV има годишен рафиниращ капацитет от 17.8 милиона тона и към края на 2015 г. приблизително 3,800 бензиностанции в 11 държави. OMV оперира в Австрия газо-преносна мрежа и хранилища за съхранение на газ в Австрия и Германия. През 2015 г., обемът на продажбите на газ възлиза на 110 TWh.

Допълнителна информация за VIVA
OMV центровете за услуги предлагат от 1994 година много повече от гориво на своите клиенти. Зоната на магазина и ресторанта, както и предлаганите услуги в обектите на OMV, постоянно се подобряват, за да удовлетворят нуждите на клиентите на OMV. VIVA създава една нова култура на бензиностанциите, която превръща спирането на обекта в приятна почивка от забързаното ежедневие и се характеризира с високо качество на средата, топ качество на продуктовата гама и персонал, ориентиран към клиента.

В допълнение на прясно приготвените закуски, VIVA също така предлага повече от 1,500 пазарни артикула от ежедневна необходимост, органични продукти,  FAIRTRADE – сертицифицирано кафе, подаръци, VIVA винотека и други. Има почти 900 OMV бензиностанции с VIVA в девет Европейски държави простиращи се от Германия до Румъния, включително 180 в Австрия.

За допълнителна информация и контакт:

OMV България Връзки с медиите: Ива Лазарова, Тел. +359 2 9803018, E-mail: iva.l@actionprgroup.com

OMV интернет страница: http://www.omv.com

Social: http://twitter.com/omv 

Карта бензиностанции

Oilfinder